Uppe med tuppen

Idag är jag uppe med tuppen, fick skjutsa my man till jobbet förut å när jag kom hem igen kunde ja ju inte gå å lägga mig igen när det är så fint väder så nu sitter ja här å väntar på att klockan ska bli liiiite mer så ska ja ge mej ut på en promenix. Vill ju inte orsaka att någon kör av vägen för att de ser mig vara uppe så här tidigt;)

Guud va glad jag blir att det är så fint väder, hoppas de stannar ett tag nu. Då behöver man inte va sååå avundsjuk på alla som just nu sitter på ett plan till ayia. Bara liite!!=)

Hopp va ska man hitta på idag då? Hoppas någon har tid med mig!=)

                                                     Ha en bra dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0