Tack allihop!

Tack allihop som firat mig de här dagarna, kunde inte ha haft bättre 20 års firande!

The Grand final igår var verkligen pricken över i. Och fy fan säger jag bara, hur det såg ut hemma hos oss, men tur att man har en nattuggla till sambo som var uppe och plockade undan till halv fem imorse medans jag låg död i sängen:P
Fast jag fick allt göra mitt idag också.

Men de var det värt för fan va kul jag hade och jag hoppas verkligen att alla andra oxå hade det!=)
Bilder kommer, måste bara be Jenna om lite bidrag eftersom jag är så dålig med kamera själv:P

Just nu sitter jag på jobbet och väntar på att my man ska komma förbi med kebabrulle åt mig. Ska ha lite söndagsmys här istället för hemma=)

                                                             See ya!


                       

Kommentarer
Postat av: amanda

ja, tack så mkt för igår virre :D dt var supernice =D lyckat!

2009-05-24 @ 20:50:53
Postat av: Stina

Tack för igår :) Det var sten skoj

2009-05-24 @ 21:14:33
Postat av: Virre

Tack själva brudar. Va kul att ni hade kul, ja hade as roligt=) puss på er, å ha de så bra i Ayia!:)

2009-05-25 @ 10:05:40
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0