Måndag

Måndag idag och man vet ju att man lever efter en hård vecka och ännu hårdare helg!:D haha men de är det värt!:)
Jobbar till klockan tre sen ska jag hem och sova ifatt lite känner jag. Är glad att det är tråkigt väder faktiskt för då kan man åka hem och göra det utan dåligt samvete och det blir dubbelt så skönt när det är grått och trist ute å helst ska de smattra av regn på rutan oxå.

Men imorgon ska jag va pigg igen å då ska de va sommar och fint väder igen! OK?!
Har planer med mammsen då, ska in till kristinehamn och köpa present till världens goaste Lucas som fyller 2år på onsdag.
Alltså det går inte att beskriva hur mycket mina små änglar betyder för mig och det är inte ens mina egna barn men ändå gjorde det så ont i hjärtat verkligen och läsa om det lilla barnet viktor igår. Världen är allt bra orättvist.  

Usch! kommer nog aldrig våga skaffa några egna barn, skulle vara så rädd för vad som kan gå fel:/

Men som sagt, både Liam och Lucas och Michelle är mina små änglar och jag älskar dom som om de vore mina egna:P

Oj va djupt de blev helt plötsligt. ska nog gå å ta mig en frukost macka istället:)

                                                     Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: amanda

du, dt är inte dåligt väder nu, så sova ska du väl inte göra när dt är så gött väder :)

2009-05-25 @ 14:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0