Jobb

Guud va skönt det känns att sitta här innanför disken på Hotell Alfred Nobel igen=) Det går inte att beskriva! Jag är så otroligt glad att dom vill ha min hjälp även i den här sommarn och redan nu! Tack!!!=) Ibland ska man ha tur!

Jobbar alltså natta idag och det ser ut att bli lugna gatan så det känns super!
Annars idag har jag varit hundvakt och en riktig hurtbulle. Sov först extra länge för att hålla mig vaken inatt. Sen gick jag och sebbe (hunden) ut på ca en timmes promenad. Sen när jag kom hem rensade jag ogräs i trädgården och fick efter en stund assistans av mannen i huset. Det blev jättebra! Sen gick vi ut på ytterligare en timmes promenad innan matte kom och hämtade sebbe. Jag tog en dusch och åkte ner till syster för att dra en kebabrulle på favvostället. Mumms satt fint efter de nyttiga promenaderna. Så nu har jag halva med mig hit som natta mat.

Imorgon blir det att inte sova så länge för mammsen och jag ska iväg och köpa blommor att göra fint med i trädgården. Sen blir det mer pyssel resten av dagen.

Förövrigt är det bara 3 dar kvar tills jag fyller 20!

Ne men vi säger så så länge så får vi väll se om det ska dröja lika länge till nästa inlägg lr om motivationen har infunnit sig igen!?

                                                                          Sov Gott


                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0