Färskpotatis och gräslöksgräddfil

med stekt kött till (skulle grilla men vädret tillät inte det) is the shit! De åt ja till lunch. Fan va gött de va=)

                  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen vill ja även passa på att VARNA!!!! er mina vänner. Det är nämligen så att jag blev rålurad härom veckan av en sida som heter FANNYHAIR.SE!! Handla inte där!!!

Jag beställde clips on AA-kvalite löshår därifrån. I texten om håret står det att det är äkta människohår som går att bleka och styla men de rekommenderar att inte färga det. Bra tänkte jag och skickade efter håret som kostade mig 744:- inkl frakt. gå in och läs i texten själva.

Tog med mig håret till min frisör kompis som skulle hjälpa mig att bleka slingor i det eftersom det inte passar min riktiga hårfärg som det är till 100. Vi gjorde slingor med blekningsmedel från Lenas salong å det var ju ingen skit och dessutom starkt. Det satt i i en halvtimme å inte en gnutta skillnad blev det på färgen. Tyvärr virre men det här är inte äkta sa Lena för hade de vairt äkta hade det blivit skillnad på 2 minuter.
Det är inte sant tänkte jag och för säkerhetsskull provade vi att platta det och locka det för att se om de gik. NOPE! Inte då! Håret var alltså uppenbarligen inte äkta. Jag hade blivit lurad.Dessutom var clipsen redan fastsydda men det var flera som lossnade bara jag packade upp håret ur förpackningen, viket jag oxå påpekade till dom.

Jag på en gång skickade mail till fannyhair eftersom att det var det ända sättet att kontakta dom. Å skrev som det var att dom inte hade gett mig vad jag skulle ha och därför vill lämna tillbaka håret.
Fick till svar att jag kunde skicka tillbaka det på anays för att se om det var äkta lr inte, men var det det skulle jag få betala analys kostnaden på 700:-!!!! What?? Och dom fattade som att håret gick sönder vid blekningen å att jag själv hade förstört det för jag hade använt skitfärg och inte visste hur man skulle göra.

Så jag skrev tillbaka att jag hade hjälp av en riktig frisör osv. Å undrar om jag inte kunde ångra mitt köp då man hade 14 dagars ångertid.

Jag fick till svar att dom inte hade någon rätt att ta det tillbaka om håret var använt och utsatt för starka kemikalier.

Men det var ju för tusan då jag upptäckte att håret inte var äkta och att dom hade lurat mig.Å ja har aldrig satt i håret eftersom det inte passar min egna hårfärg ordentligt. Så jag skrev ett skit argt mail att dom har lurat mig och jag har inte fått vad jag betalat för. Dessutom att dom kunde glömma att ja skickar de på analys och får betala ytterligare 700 spänn, för hur ska ja veta att dom ger mig ett ärligt svar på analys svaret?? När dom inte ens vart ärliga från början!!!

Så beställ inte därifrån och sprid det gärna till era vänner för det var den värsta servicen jag har varit med om dessutom.

Långt blev det men ja hoppas i tog er tid att läsa för jag vill bara hjälpa er att inte göra samma misstag som jag=)

                                             Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Men guuud va irriterande! SÅnt där gör en riktigt arg. Hoppas att det ordnar upp sig på något sett och jag ska ABSLOUT inte handla därifrån!

(I fall du undrar, så hamnade jag här via Karins blogg)

Ha en bra dag!

2009-06-08 @ 15:14:48
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Postat av: virre

Mia: Ja så jävla dåligt, men men va ska man göra?!:s Va kul att du hittade hit föresten=)

Ha en bra dag!

2009-06-10 @ 19:53:45
URL: http://virredirre.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej

Jag har precis samma problem nu. Jag gick tillbaka in på sidan för att läsa igenom produktbeskrivningen igen och där stod det i en nertonad gråstil att håret var 80% äkta och 20% plast. Det står i stora bokstäver längst upp på sidan att det är äkta hår så därför läser man ju ej igenom det "finstilta". Jag känner mig fullständigt lurad!

Men det är inte det värsta, det värsta måste ändå vara att jag har försökt kontakta dem i snart två månader och de bryr sig inte om att svara!

Hur får man kontakt med dem om de ej svarar på mail?

Hoppas på någon åsikt.

Åsa

2009-07-13 @ 14:10:26
Postat av: Nikke

hej!

Håller på att bråka med dessa idioter jag med just ny.

Då för att de ej kunde lev itid som de lovat & är så jävla otrevliga & okunniga.



Har en varning på min blogg med.



2010-06-20 @ 19:33:13
URL: http://nicoleroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0