=)

Först vill jag bara säga tack till alla som har grattat mig! Med besök, sms,sång i telefon, facebook och här=) De värmer rejält!
Hade en jättebra födelsedag igår med bla älsklings bästaste present: 2000kr i presentkort på gina och Hm!!!! :O uulalal shopping tarmen suger! tror ni min sambo känner mig efter snart 5 år tillsammans?;)
Trevligt oväntat besök  med smörgåstårta och prinsesstårta=) Allt var toppen och det var bara lite av vad som komma skall, kalas imorgon, fredag och lördag!=)
Därför får de bli en mycket slö dag idag. Måste orka städa senare ( efter en hund och två småbarn behövs det vill ja lova;)) Gå ut och gå och hitta på någon mat måste oxå orkas med. Men de skjuts upp till senare. Måste ha nåt att göra när älskling ändå ska på träning.

                                            Som sagt tack alla för en toppen 20års dag!

                                 Ps. tror ni dom bad om leg på systemet igår?? nejj!!

                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0