Virre goes Rich!

Tröttheten stod i sig under hela dagen på jobbet och ledde till en jäkla huvudvärk. Så när jag kom hem tvärslockna ja i soffan i typ 2 timmar. Sen medans jag hade slängt in korven i ugnen och satt på potatisen så körde ja en "20:a" på orbitreken. Nu sitter ja å äter ugnstekt falukorv och potatismos och kollar på Färjan 2 =) Hahaha yes nu har de börjat igen!

Sen fick ja min deklaration idag:

Ja är inne på toan
Mattias säger: Du har fått din deklaration, ska ja öppna?
Ja: Ja gör det
Mattias: vet du hur mycket du kommer få tillbaka?
Ja: 500
Mattias: 8600:-
Ja: Hahaha va rolig du e
Mattias: Öppnar toa dörren och pekar
Ja: 8600kr!!!!

uuuu virre goes rich! Fan va underbart!

Imorgon ska ja ta med mig min älskade mamma på bio Män som hatar kvinnor sen ska ja ha en kebab det är en sak som är säker, ja har vart så jäkla sugen på kebab i flera dagar så det ska det bli=)

                                nee nu e Håkan tillbaka i rutan så vi ses!



Kommentarer
Postat av: Petra

åh fan va gött för dig! låter som rätt mkt pengar du;)

2009-03-31 @ 00:18:22
URL: http://peetran.blogg.se/
Postat av: Virre

Petra: Mm inga fel=)

2009-04-02 @ 22:07:22
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0