Räkningar betalda

Kon nyss hem från en tur till örebro och coop.
När storebror och storasyster fråga om ja ville följa med på roadtrip till biltema så kunde jag inte säga nej.
Trodde väll aldrig att jag skulle köpa en födelsedagspresent till en tjej på Biltema men det har jag gjort nu:P
Haha men det va ju det hon ville ha så det är ju huvudsaken!

Blev även en tur till stan för lunch på Burger King. Är ju ingen favorit hos mig men men som lilla syster har man ju inte så mycket att säga till om;)
Sen blev det även klädköp för alla UTOM MIG!!! Inte för att jag inte hitta något men mitt samvete lät mig inte. Visste ju att jag skulle hem för att betala räkningar.
Så det har jag precis gjort och det löste sig även den här gången men nästa månad ska ja väll iaf inte behöva betala dom från Sparkontot. Utan förhoppningsvis kunna sätta tillbaka lite istället.

Va en riktigt mysig gårdag också. Å du vet att jag alltid finns när du behöver prata gumman<3 Å tack så mycket för en supertrevlig kväll.
Magnus vann ju let´s dance och det tycker jag dom va värda. Visst Laila dansar ju så sjukt bra men det har hon ju gjort hela tiden oxå.

Ja, nee funderar på att gå å lägga mig i sängen å kolla på nån film, sitter ju tre killar i soffan å kollar på hockey å det lockar faktiskt inte så mycket:P
                    

                    Dagens Outfit: Tischa Asos, Sönderklippta Jeans VILA, Armband Asos



                                                        Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0