Premiär

Å solen lyste så vackert imorse när väckarklockan tingde. Hade ju helst velat legat kvar men a women got to do wath a women got to do:P

Gjorde mig iordning och det blev premiär för skinnjackan idag=) Wiiho!
Pix på dagens outfit kommer ikväll, sitter nämligen vid mammas å pappas dator.
Fick makaroner och köttbullar här nämligen + att jag fick träffa världens goaste unge Lucas!=)

Till kvällen blir det kanske en tur till Karlstad med Pappa, brorsan och syrran för att syster yster ska köpa en ny bil.
Å eftersom det är fotbollsträning även idag för min andra hälft så kan det ju va trevligt med en liten tur=)
Men vi får väll se vart det bär. Vad jag vet är iaf att ja ska hem å koka potatis till supergott dillkött som mamma skickar med mig sen;)

Imorgon blir det en ännu tidigare morgon. Vem vet ,kanske är slut på sovmornarna nu:?!:P

                                                                  Vi hörs

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0