Ny vecka, Nya Utmaningar

Måndag idag och alltså ny vecka. Min utbildning börjar ju imorgon och sen är det i stort sett det jag har att ägna mig åt resten av veckan + 3h jobb på mcdonalds imorgon kväll. 

Idag är alltså min sista lediga dag och den har jag börjat med att sova länge.
Sen ska jag inte göra ett dugg förens jag ska börja med maten, ( idag ska det bli den där jäkla köttfärslimpan som jag har tjatat så om) innan jag ska iväg på dubbelpass på träningslagret. Combat+Mrl. Har slarvat lite mycket nu så det ska bli skönt med en rejäl genomkörare=) Så att det fortsätter å gå neråt på vågen:P

Igår hade jag inte mycket å komma med så därför orkade jag inte å skriva nåt. Jag jobbade 3h på Donken och mattias spelade match. Sen lagade vi en jättegod köttgryta innan vi bara slappade hela kvällen framför tv:n med Singing bee, Wipeout, sanningens ögonblick och i hennes skor. Och självklart Rena Rama Rolf.

Nee snart börjar mitt favoritprogram på Disney Chanel, Rasten:P Så vi hörs!

                        fanns ingen bild för MRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0