Måndags Planer

Godmorgon!

Sitter precis å tar mig en macka med creme cheese och kalkon på och ett glas Multivitaminjuice.
Sari ringde för en liten stund sen och fick upp mig ur sängen, ja sov inte men ja hade orkat gått upp än:P
Så vid ett blir de fika med henne på Som Hemma. Mysigt=) Då fick jag planer för dagen iaf. Gött!

Sen när jag kommer hem måste jag även dammsuga och laga spagetti och Köttfärssås.

Nu har det verkligen blivit något fel på min telefon=S Ibland när någon ringer mig så har jag ingen teckning när jag svarar. Sen när jag ska lägga på för att ringa upp så går det inte att stänga av samtalet=S Skit skumt!
Någon mer som har råkat ut för det problemet? Jag har en Samsung U600

                                                          Samsung U600 EVO

Jaja nu ska ja kolla lite på Hos Musse innan jag gör mig iordning och promenerar bort mot staden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag ska ju opereras på onsdag.. så åker vi till lesjö på torsdag och är där hela helgen! så jag kan inte följa med och äta tyvärr! har nog inte orkat det även om jag inte åkt till lesjö.. känns som jag inte kommer kunna göra så mycke på några dagar! =) puss,puss

2009-03-16 @ 12:07:19
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: Virre

Jenny: Ja just ja va dum ja är. Det tänkte ja ju inte på:S Ne de förstår ja ju så klart! Puss

2009-03-16 @ 16:48:06
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0