Kan inte sova

Ne när mattias gick upp så kunde jag inte somna om. Kan inte sluta tänka på det där samtalet som jag hoppas kommer under dagen och att det blir som jag så gärna vill....  Åh varför är jag så j*vla dum jämnt så jag hamnar i sånna är situationer?! Efterklok det är jag de. Inte alltid bra, för alla ggr går det kankse inte å ordna, men det hoppas jag verkligen att det gör den här gången.
 Snälla snälla snälla.

Så frukost har jag hunnit äta och nu sitter jag i sängen å kollar på Rena Rama Rolf.

Dagens ärenden är :

*vänta på samtalet

*till ungdomsmottagningen för nya p-piller

*laga köttfärslimpa

*köra en halvtimme på orbitreken.

*Om jag får bilen av pappa idag så kanske jag även ska panta. Vi har en hel del här hemma + att min bror har hela källaren full som jag fick + att pappa har massa i bussgaraget efter körningar. Inte det roligaste som finns men det är snabba pengar och det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: sari

vad är det för samtal?

2009-03-09 @ 10:54:37
URL: http://tnek.blogg.se/
Postat av: Virre

Sari: det vi pratade om i bilen vet du;)

2009-03-10 @ 22:59:15
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0