Jobbiga Tider

Ja, jag vill inte påstå att livet leker direkt. Jobbiga beslut å ta å mycket att tänka på. Inget som går speciellt lätt och min väg just nu. Usch säger jag bara för att vara vuxen. Man skulle va så där 10år. Då behöver man varken tänka på jobb eller pengar.

Skit säger jag bara!

Hoppas verkligen att allt löser sig som jag hoppas på. 

Om en timme ungefär kommer iaf världens goaste unge Lucas hit å då kan man bara inte va deppig. Skönt att få nåt annat att tänka på. Han ska nämligen tillbringa hela kvällen och natten här=)  När mamma och pappa ska ut på galej så ställer Moster självklart upp. Nervöst bara för han har aldrig sovit här förut:S

Men som sällskap ikväll kommer även Anna och den min andra goa unge Liam så dom ska nog få kul ihop hoppas jag så han inte tycker det blir alldeles för hemskt att vara här hos oss:P
Så medans killarna förhoppningsvis kan roa varandra ska Anna och jag mysa med räkor, baguetter, vindruvor, ost och kex=) Mumms. Men först ska vi ta pojkarna i varsinn vagn och gå till nobelhallen och kolla på Mattias & co när de spelar amatör hockey:P
Så det blir nog en bra kväll förhoppningsvis.

                                     Nee nog med klag över min för tillfället jobbiga tillvaro!
                                                    Det är ju trots allt Lördag:P

                                        
                                 

                                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0