Ikea

Kom hem från Ikea för en stund sen. Ännu en av mina kompisar ska flytta hemifrån, Petra den här gången så ja fick följa med henne, hennes kille, hennes syster och johanna dit.
Hittade MASSOR som jag ville köpa och tycker att vi behöver men det blev inte så mycket jag kom hem med.

*300 värmeljus, våra var tvärslut:O
*en diskborste
*plast muggar till småbarna när de kommer och hälsar på
*Skärbrädor
*tvättpåsar, en till ljus och en till mörk tvätt.

Men som sagt lite pengar och sen blir absolut en ny tur dit. Men de tror jag nog att Petra behöver oxå så det är nog inget problem.

Å vad händer med vädret då?? Värsta snöstormen ju. Det ska ju bli vår har ja ju sagt!

Nu sitter jag och väntar på att Mattias ska komma hem så att vi kan gå till mamma och få Kålpudding. Fy fan va gött, ja e så jäkla hungrig!

                                                                 Big Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0