Hockey och tvätt

Så slapp dag blev det ändå inte. Har hunnit med att storhandla, Göra rent ugnen, laga mat, promenad och tvätt.
Grabbarna kollar på hockeyn, men drog i väg en sväng så jag tänkte att jag skulle passa på att kolla på nåt annat men det fanns verkligen ingenting på tv:n så den får stå på i bakgrunden.

Kom på att jag glömde informera om gårdagskvällen som för övrigt var mycke mycke trevlig=)
Började med en Filé Oscar på Katrinedalskrogen med Amanda och Jennie. Å va gott de va!
Sen blev det väldigt mycket folk och personalen hann inte riktigt med så vi bestämde oss för att betala och ta efterrätten på Melkers, så det gjorde vi. Där blev det kladdkaka och drinkar=) Så nu är jag pank igen men det va det värt=)

Funderar på vad man ska äta till kvällen, va ju många timmar sen vi åt så det börjar suga lite?! Hmm

Aja, först å främst ska ja gå ner å kolla om tvätten är klar å lägga i ny.

Imorgon ska jag jobba på Mcdonalds 15-18, förmodligen för sista gången:/

                                                            Ha en bra Lördagskväll


                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0