Hemma igen!

Kom nyss hem igen efter min tur på la stada med Sari. Tack tack!=) Å duktig va ja å gick både dit och hem.
Har värmt lite tacos från igår å ska bara slappa i soffan en stund nu.
Sen blir de spagetti å köttfärssås och lite dammsugning.

Utnyttjade faktiskt mitt tillgodokvitto på Duka idag och fick me mig ett Lasse Åbergs vinglas hem med ett motiv ja inte redan hade å allt.Underbart, så nu e de inte så många glas kvar tills jag har en komplett samling med alla motiv.

Å vill så gärna in till örebro och gina. Skulle kunna döda för en vit och svart randig T-shirt just nu å den finns ju inte kvar på hemsidan längre å skicka efter=( 
Visserligen ska ja å hjärtat in ditt på lördag å kolla kakel å så till toan men ja vet ju va han tycker om gina så det blir de nog inte.
Jaja i-lands problem verkligen:P


                                                        Nee slappa va det!

Kommentarer
Postat av: amanda

att killar är så anti mot gina, jag förstår inte ;) jag har samma problem med min boy ;P haha

2009-03-16 @ 21:35:33
Postat av: Virre

Amanda: Ja men lr hur, ja fattar inte heller dom får väll bjuda till lite;) haha

2009-03-17 @ 15:46:59
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0