Fredag Guuud va skönt!

Å nu är det äntligen fredag! Fy va skönt=) Ikväll blir de lugna gatan. Lutar åt mys med Sari ikväll men det blir på lungt plan.

Igår hade jag lovat mamma å komma å hälsa på så det var ja. Även bror och Lucas var där.
Så plötsligt kom virre på att dom sålda denna veckans Irene Huss sista dagen. Så med lite mut i form av massage så skjutsade min snälla och underbara storebror runt mig över halva stan så att jag kunde köpa filmen till samlingen<3
Sen när jag kom hem tränade jag, lagade mat och duschade.
Hade ju tänkt att gå å lägga mig i tid med min nya film men så blev det ju inte. Ett missförstånd gjorde så jag hamnade i chocktillstånd tror jag men som tur var var det ju inte så allvarligt å nu kan man ju nästa skratta åt det:P haha
Men det är nyttigt å se att även DU kan bli orolig. Så även om du inte beter dig som det ibland så vet man att du bryr sig!

Imorgon är jag ledig!!!! Å guud va ja ska tracka sängen! Hahaha
Sen på kvällen blir det restaurang besök med alla för att fira min Kära storasyster som fyller år till veckan.

Ja det va lite om vad som har gjorts och ska göras. Man märker att man inte har mycket tid över om dagarna nu till bloggen men ja ska göra så gott jag kan=)


                                                               Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0