En lördag på Hotelle!

Sitter på hotelle igen å det är lungna gatan här. Men de e så klart lugnet före stormen för om ett par timmar ringlar sig väll kön här utanför, för folk som ska svänga sina lurviga i dimman:P

Idag tog jag å älskling en lång sovmorgon, det va skönt att för en gångs skull göra det tillsammans, händer inte så ofta med hans fotbollsmatcher och mina jobb:P 
När vi hade vaknat till gick jag upp och tränade för att sen hoppa in i duschen och sen laga en så avancerad lunch som spagetti med smör och salt=) Mm de e grejer de med ett glas mjölk till. Å nu sitter jag här, vilket jag gör till elva ikväll när jag ska åka buss hem å alltså ingen sånn där vanlig statsbuss då utan pappas buss. Privatchaufför;) 

Men idag är det en sånn här dag som jag helst av allt bara hade velat spendera med min älskling.
Har ni så ibland att ni känner att ni tycker om han så mycket att man nästan kan börja gråta. Man vill bara vara tillsammans hela tiden och inte släppa honom för en sekund för att det på något sett känns som att det ska ta slut?! '
a ja vet inte, jag är väll kanske bara jävligt blödig men så känner jag idag iaf, å det blir ju inge bättre av att han ska på krogen ikväll=(
Men men imorgon efter jag har slutat jobbet så har han inget val än att bara mysa med mig hela kvällen=)



Just det en update om gårdagens inlägg om beachformen, -5kg visade vågen imorse=)


Kommentarer
Postat av: Ämma

Vi ses väl utanför hotellet antar ja:D

Tkr du ska följa med in ja:P



Guud 5 kg, vad är knepet? Lär mig:D



PUSS

2009-03-14 @ 18:20:34
Postat av: Anonym

Ämma: Nee ja skippar nog å följa med idag. Har inte fått nåt sånt kort än från Mcdonalds så jag går in gratis vilket jag igentligen gör å då känns det väldigt onödigt att betala in mig. Å så är de ju inte så kul nykter heller. Hade lätt fljt med om jag hade kunnat vart med å kollat melodifestivalen innan å så.

Varfr måste ni göra massa skoj när jag inte kan va me=(?

2009-03-14 @ 18:31:43
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0