Chicken ba ba ba ba

Ja som den kyckling jag är så fegade jag ur här under kvällen så Lucas sover nu tryggt hos mormor istället. Ja blev så osäker eftersom han aldrig har sovit här förut och eftersom han är såppas liten så vet jag inte vad jag skulle göra om han vaknade i natt och inte ville somna om. Å mamma erbjöd sig och tyckte inte att det var några problem så det blev nog bättre så. Där känner han sig nog själv lite tryggare för där har han ju sovit ett par ggr förut.
Men när du blir lite äldre gubben så du kan tala om vad du vill om du vaknar på natten, då ska du sova här jämnt visst;)

Var inne och kikade på Nelly och som vanligt hittade jag massa snyggt som jag bara måste klicka hem. Men eftersom man inte kan betala med hårstrån lr liknande som jag har gott om så får det som allt annat vänta lite.

Som sagt, fan va allt suger när man inte har en fast inkomst och man vet vad man har å röra sig med.
Men förhoppningsvis ändrar sig väll det oxå nångång!!??
Men jag ska väll inte klaga, för jag har det ju jävligt bra ändå, det vet jag.  Men det är det som gör att det är extra jobbigt , att man är så beroende av alla andra, och lever på deras bekostnad nästan.

Nee kanske får va nog med bitterhet för idag och man skulle gå å lägga sig istället!? Är ju ändå ensam och har inget bättre för mig. Å eftersom ja har 3 nya ******** timmar framför mig imorgon så behöver ja stänga av huvet för att inte bli tokig. Fan va ja hatar å va ny! Drömmer väll mardrömmar om hamburgare som ligger på grillen och skriker efter mig!:P
Hahaha

                                    

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aww va söt du är kusin!!

Jag drömmer rätt ofta om att ja jobbar å ska lägga upp mat å grejja.. Haha.. Liite jobbigt ibland. Men man vönjer sig :) Trivs du bra annars. Simon tycker du är duktig iaf :)

2009-03-08 @ 03:43:00
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Postat av: Virre

Alexandra: Ja vissa dagar är bättre än andra men det blir bättre och bättre.

Jasså? det var ju kul å höra=)

2009-03-09 @ 07:17:58
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0