090305

Igår spenderades hela dagen i Petras lägenhet med fix och don. Det blir nog riktigt bra när hon blir klar.

Idag började jag med att träna pilates och  nu sitter jag nyduschad i morgonrocken. Kanske ska följa med Petra och kolla på soffor och sängar, men vi får se hon har inte hört av sig än, hon som alltid är uppe med tuppen:P
Behöver göra ett besök på apoteket oxå, IGEN. Ny salva behöver inhandlas, å jag blir ruinerad snart.

Ikväll blir det iaf Tacomys med Sari och Petra. Det ska bli väldigt mysigt=)

Men nu ska jag gå ut i köket och fixa lite köttbullar och mos till lunch. Käns rätt onödigt med frukost vid den här tiden lr vad tycker ni?!:P

                                                           Puss å Kram

                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0