Vart är mina skor?

Minns ni att jag skrev att jag hade beställt ett par skor för ett tag sen? Dom har fortfarande inte kommit!! 
Kollade på sidan och det är 21 dagars leveranstid på skor?! Hur är det möjligt? Nee tacka vet ja Nelly!

Annars var det en sjukt rolig kväll igår! Roligaste på länge.
Jobbade först till elva, när jag blev avbytt och lämnat över allt sprang jag ner på toan och svira om lite, dock jäkligt lök efter att ha sprungit runt med x-säng och handdukar men de va de nog ingen som märkte.
Gick över gatan till Jack där jag mötte upp Petra, Johanna och Magda och så va´r ju syrran med oxå men hon va redan me på hotelle.
Där hann jag mee 2 sex on the beach, en mintuu shot och en öl innan vi gick tillbaka till hotelle å in på statt.
Där blev det ytterligare en shot, dock lakrits den här gången och en päroncider!
Skitmycke folk och hundra grader varmt men verkligen as kul, synd att kvällen tog slut så fort:(

Efter statt tyckte ja och min sambo att vi skulle ha efterfest hemma hos oss, vi bjöd med oss massa men lyckades tappa bort alla utom min syster och en till. Tur var väll det kanske eftersom jag och mattias somnade ganska snabbt i soffan när vi kom hem. Roliga fest arrangörer;) Haha

Ikväll hade jag och min älskling planerat en riktig myskväll med grillat och bara massa mys och gott till teven men planerna ändrades och jag fick hoppa in och jobba ett par timmar, men men, det får bli en annan gång...
Så det blir jobb till elva sen hem och sova för shit vilken huvudvärk ja har! Haha man mår väll som man förtjänar:P

                                                           Puss å hej!

                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0