Är de Juni eller Oktober?

Seriöst va blire? vart tog sommarn vägen? Nu får de bli slut på det här skitvädret å det fort!

Blev inga skor i öret men istället har ja klickat hem ett par riktiga skönheter;) Å ja bara längtar tills dom dimper ner i brevlådan då ska ja visa er!

Lördagen vankades det  Fest,Karlsoganatta o statt o ja säger bara galet! Hahaha men kul som tusan så tack alla medverkande för en as kul kväll!=) Vädret var ju skit som vanligt men det kunde inte hindra oss!

På onsdag ska ja på massage för första gången. Har tänkt gå på det hur länge som helst men aldrig fått tummen ur. Men nu äntligen har ja bokat tid. Ska bli intressant å se va hon säger om hon känner några knutar eller nåt för den känns inte helt hundra:S

Men men,spännande!

Midsommar på fredag oxå, å ja blir gräsänkling:'( snyft* Mattias åker till Helsingborg hela helgen så ja blir ensam.
Ska iaf hem till familjen på dan å käka god mat å fira brorsan som fyllde i torsdags. Sen på kvällen drar ja på mig festblåsan och drar mig vidare till Sari mfl och partajar=) Blir nog bra.
Hoppas helgen går fort så ja inte hinner sakna honom allt för mycket, min älskling.

nee ska väll kanske rycka upp mig snart och dra fram dammsugarn, laga mat och träna. A snart men inte riktigt än.



                                                                                xoxo

                                  
                                                   Jag älskar dig Mattias Sandqvist!



Kommentarer
Postat av: Karin

Nu kommer det fina vädret :) Hoppas

2009-06-17 @ 17:38:18
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0