Nu kör vi!

Å hur vi gör! Jobbar nu fram till tre sen är det bara att ladda:)

Ska följa me systeryster in till örebro en sväng, hon ville handla lite nytt till helgen. Igentligen är ja inte alls sugen men va gör man inte som lillasyster:P
Hoppas verkligen iaf att det går fort så att jag hinner hem och laga god mat och ha en myskväll med min älskling!! Känns verkligen som att det behövs, vet inte när vi bara var han och jag sist:S
Är rädd att vi glider ifrån varandra mer och mer och det vill jag verkligen inte, så något måste göras och det nu!

Så när jag slutar tänkte ja stanna kvar och sola på jobbet och sen gå till systemet och handla nåt litet att ha på bussen imorgon, tills syrran slutar jobbet. Då åker vi å hämtar lillskiten å sen drar vi.
Så måste ja packa ikväll oxå å ja vet verkligen inte vad ja ska ha på/med mig!!??:s

 ja ja det löser sig nog får vi hoppas:) Vi ska iaf ha en gör rolig helg så hörs vi på söndag igen när ja jobbar eftermiddag!

                                                          Puss å Hej, trevlig helj!:)

Ps. dom ska ju spela in färjan imorgon på båten! haha kanske blir tv-kändis efter den här resan;)

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0