Jobbhelg!

Ja de blir de för hela slanten. Jobbar 7-20 idag och 8-20 imorgon. Ojojoj slantar!=)
Dessvärre har ja gått å blivit lite halvsjuk med ont i halsen och världens hosta. Dessutom kommer de små febertoppar då och då=( Och i kombination med det sover jag typ ingenting på nätterna nu när det är så sjukt varmt. Typ 30 grader varmt har vi inne hos oss så helaveckan har jag å mattias sovit på soffan för att kunna ha takfläkten igång och även altandörren öppen. Ja ujujuj inte lätt inte.

Föresten kom mina efterlängtade skor i torsdags=) Hur snygga som helst och jättesköna!
Hade tänkt att lägga in bilder på gårdagens outfit där ja använde skorna men min mobil har ju pajat så ja får använda min gamla så de gick inte. Men så här ser de ut iaf:Jennifer shoe

Apropå gårdagen så fick jag min 20års present av johanna, Petra och Sari igår som bestod av en heldag i Karlstad med shopping, trerätters middag och bio. Tusen Tack min babes!=) Jag hade en superbra dag!

Jag köpte ett par nya jeans och en rolling stones t-shirt för mitt presentkort jag hade kvar på H&M.
Sen åt vi mat på restaurang Alfie.

Förrätt: vitlök och parmesanbröd
Varmrätt: Biffstek med bearniesås och pommes frites
Efterrätt: Italiensk chokladtårta med grädde

Maten var HUR god som helst och tror ni jag var någe mätt lr?

Sen gick vi till bion och kollade på Baksmällan. Jag säger bara SE DEN! Den var så jäkla bra, vi skratta typ hela tiden=)

En riktig toppendag så återigen TACK!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0