Veckan som gått!

Vill bara redovisa hur veckan har gått med mina nya vanor. Och jag kan sammanfatta de med ett enda ord... BRA!=)

Söndag: promenad
Måndag: promenad
Tisdag: Morgonpromenad med Sebbe och 45min simning
Onsdag: Morgonpromenad med Sebbe och ett pilates pass
Torsdag: Morgonpromenad med Sebbe och 45min simning
Fredag: Morgonpromenad med sebbe och ett pilates pass.

Inte så illa pinkat första veckan eller hur?! + att ja har inte ätit någon köpmat och inte en enda godisbit.

Till veckan nu ska ja fortsätta lika bra men försöka äta lite mindre portioner så att de går neråt på vågen oxå.

Men nu blir de vila i helgen och i kväll blir de Tacos och mys hos Jessica.

                              

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska ja göra mig iordning och åka ner på stan en sväng å träffa Johanna. Mys med fika och kika lite i affärer å så där. Undra om de har öppnat gamla Paris igen?! Som Hemma som de nu mer ska heta, hmm klangar inte riktigt rätt tycker ja men, skulle va kul å se hur dom har gjort om mitt gamla jobb.
Så ska ja in på willys å handla med till Tacosen å då ska ja köpa en påse godis oxå tror ja, de är ja å älsklingen värda=).

Just de ja måste berätta oxå att ja fick brev från donkan idag oxå=) Ja ska komma på intervju i Februari och han skulle ringa mig i slutet av Januari. Snälla håll alla tummar ni har vänner att de äntligen vänder nu!!!!

                                             Puss å Hej 

En liten uppdatering: Precis när ja publicerade de här inlägget så ringde de på min mobil. Då ringde de från Uniflex och undra om ja ville komma på intervju ångående ett kundtjänst jobb som ja sökte där i förrgår!!=) Plötsligt händer det eller vad??! hahaha

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kundtjänst jobb? Låter som Transcom. Jag jobbade ju för dom när ja sökte kundtjänstjobb. Å hamna på Transcom. Först en intervju om varför du vill jobba där typ å varför de ska välja dig. Å sen så får du förhoppningsvis komma te transcom å kika runt å där komemr du intervjuas också å sen bestämmer de på transcom om du får jobbet... :D Ganska simpelt :D Lycka till!

2009-01-16 @ 17:35:34
URL: http://kittykiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0