Uppe med tuppen!

Jo ni ser rätt, klockan är 06. 45 och jag är vaken=) Hahaaha. Men det är nog bara för en kort stund. Mattias försov sig och blev lite sen så jag gick upp och gjorde smörgåsar åt honom=) Snäll va?! Självklart piggnade jag till då så nu har jag slagit på en beckfilm i sovrummet så det dröjer nog inte länge förens jag sover igen:P

Annars idag har jag en hel del att göra. Tårtbakning, dammsugning, diskning, skära lite grönsaker och lök till hamburgarna vi ska bjuda på i kväll.
Sen ska jag även hinna med en promenad  och följa med mamma en sväng till affären.

Ja, ne nu ska ja kolla på filmen.

                                                    God Morgon!

Måste bara säga en sak till och det är att hemmaträning  is the shit!
Igår körde jag ett ordentligt pass hur enkelt som helst här hemma. 30min crosstrainer och sedan styrka för mage, armar,ben och rygg.
Man behöver inte ordna med skjuts eller låna någon bil för att ta sig till gymmet, man behöver inte gå ut i kyla och dåligt väder, man har ingen tid å passa, man slipper duscha tillsammans med massa andra. Hur bra som helst=)

Fast visst är det riktigt skönt att gå iväg och göra ett pass borta oxå, då kanske det känns lite mer äkta och det är skönt att komma hem. Lite av båda så blir det nog bäst=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0