Syndare!

Idag är vi syndare ja å älskling. Vi äter chips och dipp och dricker cola.

Men idag har ja inte vart så peppad på att träna som ja har vart de andra dagarna å vi va så sugna på någnting onyttigt så de fick de bli idag. Då tror jag att jag kommer få tillbaka motivationen tills imorgon så att ja kan gå promenad och kö combat.
Sen när vågen inte rör sig ett gram tycker jag, då kan man lika gärna äta.Så känns de iaf idag. Imorgon känns de förhoppningsvis annorlunda.
Ibland måste man faktiskt få synda annars orkar man ju inte. Å dessutom är ju det här med onyttighetsförbud bara tillfälligt tills jag har lyckats få bort min överlast sen är tanken att jag ska fortsätta med träningen och kunna äta vad jag vill när jag vill.
Det är ju det som har varit felet hittills att jag slutade träna helt då kan det lätt bli lite överlast, men ja ska nog va glad ändå att det inte har blivit mer. De extra kilona jag har räcker gott och väll men det är ju ingenting som man inte kan göra någonting åt;) Lr hur?! bara inte idag!:)

Måste bara berätta om underbara Lucas förut. Han e ju för go!
När han hade sovit middag förut och vaknade så gick mamma in till honom i sängen och slog på barna i bullerbyn som de kollade på. Efter en stund gick jag oxå dit och skulle kolla då tog han sin kudde och lade där jag skulle ligga och slog på den så att den skulle bli puffig å pekade att jag skulle ligga där=) Hahaha så himla go!

Nee nu ligger jag i soffan med min goa morgonrock under täcket å fryser så nu ska ja ta å läsa min nya tidning, CHIC som mamma köpte åt mig på affären förut.

                       Tyck va ni vill men ja tycker iaf att det ska bli jävligt gött med chips och dipp=)
                          
                           En liten Lucas, undra vad han kan ha varit här? Ett halvår kanske=) 

Kommentarer
Postat av: Petra

vad roligt att du ska med imorgon också :)

ja va fan klart du måste få synda, vem gör inte det? du va ju bara ärlig o sa det iaf ;) hihi ses imorgon babe!

2009-01-21 @ 20:22:29
URL: http://petrataaveniku.blogspot.com
Postat av: Virre

Petra:Ja fast ja ska inte med för jag hinner inte. Men jag följer med någon anna dag=)

Ja igentligen är det nog många som syndar i smyg och inte vågar erkänna;) Måste hitta på något nån dag gumman. Hde tänkt ha tjejmiddag på lördag hos mig men johanna jobbade, Sari vill ut och du förstår ja skulle oxå ut va?:P Puss

2009-01-22 @ 11:39:00
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0