Kvällsmätt!

Både i magen och i musklerna.
Vi har precis käkat kvällsmat, Felix gulashsoppa och ciabata mackor. Mmm va gött de va=) Tack amanda för de tipset;)

Blev varken mrl eller vattenspinning idag. Sari ville inte följa med på mrlen och vattenspinningen var fullbokad så istället körde jag ett svettigt pass här hemma med 40 min crosstrainer framför ett av mina favvoprogram Las vegas. Sen körde jag både rygg, mage,ben och armar och en ordentlig stretching.

Men imorgon har Sari och jag iaf bokat in oss på core och så kanske vi kan kö lite löpband eller cykel i gymmet. 

Skitkul, betalade precis min mobil räkning och den sista drar dom pengar till huset sen har jag 58 kronor kvar på mitt konto. Känns bra, riktigt bra! Tur att jag har sparade pengar fast dom räcker ju inte hur långt som helst.
Ett jobb, i stort behov av ett jobb annars går jag under snart.

Tänkte iaf strosa runt lite här bland shopping sidorna och drömma om en bättre shopping vår!

                                                        Puss Puss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

så ni har oxå hoppat på tåget med gulaschsoppa ;)? haha.. varsegod för tipset ;) nu har jag lärt kim, chris & jenny och till och med er att äta den soppan =) stolt jag är ;)

2009-01-26 @ 21:13:36
Postat av: Alexandra

Hur gick det på den där intervjun du va på? Va d inge jobb napp??

Du kan ju alltid börja som PartyLite konsult tjejen?? :D Kul å man drar in liite pengar..

2009-01-26 @ 22:00:08
URL: http://kittykiller.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Å nu är de nya produkterna på väg :)

2009-01-27 @ 16:18:44
URL: http://kittykiller.blogg.se/
Postat av: Virre

Alexandra: Jo de gick bra men jag vet ju inte om det blir något. Ne de är nog inget för mig=)



Amanda: Jajjemen du e inte dålig du inte:P

2009-01-27 @ 21:04:40
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0