Kalaset över!

Nu har alla gått hem och jag ligger med pyamas i soffan i ena hörnet och älskling i andra.
Jag tror han är jättenöjd med dagen och med sina presenter.
Av mig fick han presentkort på House of pain, tatueringsstudion här i stan. Å förhoppningsvis så går vi dit tillsammans och gör en varsin=) Fast jag vet inte riktigt vad jag vill göra än men de va fullbokat tills April så jag hinner nog komma på.
Vi hade sibylla här på masmästarevägen å jag va första stekare. Stod nog och stekte hamburgare i en timme:P Men de va de värt för alla va mätta och belåtna och tyckte det var jättegott tror jag så de va nog bra. Till de bjöd vi på pommes och hamburger tillbehör och sen kaffe och tårta.


Men vi blir nog inte vakna så länge till för han ska upp klockan 06.30 för att samlas tio i 7. Sen ska han spela cup hela dagen med första matchen klockan 8, å självklart ska ja sitta på läktaren å hejja. Fast jag kommer nog till andra matchen för 8 är lite tidigt för mig tror jag. Mattias mamma Anette och jag ska kolla tillsammans fast hon skulle nog bara kolla den sista matchen så jag funderar på att ta en promenad dit och kolla på den andra matchen själv, men ja får se hur jag gör.

Få se vad jag hittar på sen på kvällen, han ska på lagfest , men jag säger inget för imorgon är det ju faktiskt hans födelsedag så då är det tillåtet:P Men jag blir själv. Har ju blivit erbjuden av Sari att gå ut jag med men jag har tänkt å hålla mig nykter till slutet av februari när Johanna, Lisa och Tessan ska hyra statt och ha 20 års fest=) Jag längtar!
Men man vet ju aldrig jag kan ju ändra mig, vi får se:P


                                           Nee nog med skitsnack, Go Natt PÅ Er!


                  

Just ja, jag glömde berätta att när mamma och jag var på coop förut köpte jag en pilatesboll till min hemmaträning=)
Någon som vet några bra övningar man kan göra med en sånn?
Ska nog införskaffa mig ett hopprep oxå så behöver jag aldrig gå ut genom dörren för att träna mer=) Hahaha

Kommentarer
Postat av: Karin

Va gullig du é!

Klart din kille va glad som hade en sån tjej som fixa o dona.



Tror Jessikan har en så boll.



Kram

2009-01-24 @ 10:04:43
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Virre

hehe va söt du e!



Jaha. Ja jag har varit lite sugen på en sånn ett tag, så får ja se om den är någe bra:P Hon kanske har några tips på övningar då!

Va bra att ni tyckte combaten var kul. Det tycker jag med men de är ju så jäkla jobbigt:P



Kram

2009-01-24 @ 11:38:39
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0