Hmmhmmm

Nu sitter ja hemma hos min syster och är jäkligt seg. Tänkte hålla mammsen lite sällskap, ja har ju inge bättre för mig.
Intervjun gick bra tror ja, ja hoppas det iaf=)
Sen fick ja även älsklingens present fixad, hoppas han blir glad=)
Sen åkte ja å hämta sömniga Sari;) haha så drog vi till badhuset, vilket inte hade öppnat än:O Fattar ni att jag var där innan det var öppet???!!
Fast snälla som dom är där fick vi komma in och basta å så där tills bassängen blev tom från vattengympa.
Så ja passade på att sola vilket verkligen behövs.

Apropå vattengympa så ska ja börja gå på det på söndagar för det är min syster som är ledare i det och hon tycker att jag oxå ska bli det så därför drar hon med mig så ja ska se hur de är:P
De är ju träning iaf:D

Nee undra om ja ska dänga ner mig i soffan brevid mamma. Lucas sover en stund, men de gör väll ja oxå snart om ja sätter mig där.
 
                                                                  Aja vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0