Grattis Darling!

Idag är ingen vanlig dag för det är babe´s födelsedag hurra hurra hurra!=)



Grattis älskling. Ha en jättebra dag och lycka till på cupen!

Du är mitt allt<3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
O jisses vilket väder det är ute, är förvånad att vi har nåt tak kvar. Skulle jag gå ut och gå i det här vädret så skulle jag blåsa bort  å jag har ingen bil så därför får det bara bli å kolla på sista matchen idag med Anette=(  jaja till sommaren när de kommer spela nere på mossen kan jag kolla mycket oftare:P

Undra vad ja ska hitta på fram till tre då?!  Jo de vet jag, jag ska visa er sen=)

                                                 Ses Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0