Det är vitt vitt vitt!

Herregud va snö. Usch ja som vill ha vår nu=(

Filmen igår va asbra. Det var många gångerdet var så spännande så man hoppa till. En gång blev ja så rädd så att ja vällte ut popcorns burken. Hahaha.
Så ja vill bara säga tack älskling för en underbart mysig kväll<3

Nu har jag gjort mig iordning och ska gå upp tillmin syster å hämta mammas bil för att åka till stan och fixa lite grejer med johanna.

Idag kör ja:
Svarta byxor från hm
svart lång tshirt gina
Grå kofta Zara
svart nitskärp bikbok.

                                               Nee uggsen på nu ska ja gå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, dt där med att du skrev att du blev så rädd och hoppa till när du kolla på wallander, jag blev oxå skit rädd kommer jag ihåg, och spratt till som fan =P tror dt var när en bil sprängdes helt plötsligt. men lr hur var den bra =) ?

2009-01-19 @ 22:09:22
Postat av: amanda

mitt namn kom visst inte med. men dt var jag som skrev

2009-01-19 @ 22:10:08
Postat av: amanda

mitt namn kom visst inte med. men dt var jag som skrev

2009-01-19 @ 22:10:09
Postat av: Virre

Jasså? A de va när en bil sprängdes ja vart så jäkla rädd oxå:D hhaha. Men den va as bra =) Allt bra med dig då? Kram

2009-01-20 @ 14:51:23
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0