090125

Idag är det söndag och vi har nyss ätit frukost, eller det var nog mest jag som åt för jag har nämligen en sjukling här hemma. Å nej faktiskt inte fyllesjuk utan sjuk på riktigt. Jag fick åka och hämta en nykter mattias ifrån lagfesten igår för att han mest hade stått å spytt hela kvällen:S Så nu ligger han här vit som en ryss i ansiktet med feber. Stackarn!

Apråpå igår så kom de två i cupen även denna gång och älskling va duktig i mål som vanligt=)

Efter cupen kom Sari och Stina hit och drack vin för att sen dra vidare till statt. Själv va ja duktig och drack cola och skjutsade iväg dom vid halvtolv innan jag åkte hemma och la mig brevid min sjukling och kollade på film.

Tack tjejer, de va riktigt mysigt!

Idag nu så blir de kalas igen med Mattias Farmor och Farfar och pappa och lillebror. Och innan de kommer tänkte jag hinna åka till affären, sola och slänga in en sockerkaka i ugnen.
Och strax efter fyra kommer syster och mamma och hämtar mig för då ska jag ju följa med på vattengympa.

Ojoj mycket idag så här kan ja inte sitta, på med kläder och iväg.

                                                       Ha en skön Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0