090108-090110

Dålig har ja vart ja vet men ibland kan de bli så. Ska skärpa mig i fortsättningen. Lovar!

Har mest vart hemma eftersom ja har vart sjuk, vilket ja e fortfarande lite men de är ändå bättre.

I torsdags va ja bara hemma å låg i soffan hela dan, förutom en sväng till affären för att storhandla. Det var ju öken tomt i skåpen här hemma efter alla resor. Men  nu är de påfyllt igen=)

Igår fick ja tummen ur och gjorde ett riktigt riv över här hemma. Städade ordentligt och minskade lite på bergen av tvätt som vi har efter, återigen resorna.
När mattiasslutade jobbet åkte vi hem till Anette och Ove där vi blev bjudna på mat. Mmm de va allt för längesen men värt att vänta på för de vankades grillat=)
Sen kaklade mattias deras nya kök. De blev jätte fint. Han är så duktig min man<3
När vi kom hem därifrån slog vi på en film i sovrummet innan vi somnade som stockar båda två.

Idag har vi haft middagsbjudning med mina syskon+ deras respektive och barn. Efter att de hade vart å ätit på min skola en gång och ätit hemmagjord bearniesås så har det varit ett jäkla tjat efter den. Så idag slog ja till och efter några om och men så vart den riktigt lyckad.

Till den hade vi lövbiff och ugnsrostade rotsaker. Blev dyng gött!

Nu ligger ja i soffan med datorn på magen och älsklingen ligger i andra hörnet å kollar på Tv. en lugn helg med andra ord.


Fortfarande inga sälen bilder ja vet, men imorgon ska de funka ja lovar!=)

Tills dess.......                     Sov gott!


       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0