Svarta naglar

Ligger i soffan och Mattias har precis dragit iväg på träning. Usch skulle ju igentligen oxå ställa mig på orbitreken men ja orkar verkligen inte. Ja har tappat motivationen helt till träning och allt vad nyttigheter heter=( Hoppas det bara är tillfälligt. Funderar på om ja håller på å bli sjuk å att det är därför, för jag fryser och känner mig inte alls hundra=S.

2 1/2 män står på i bakgrunden och jag tänkte ta å måla naglarna i brist på annat att göra. Tänkte prova svart faktiskt. Har alltid bara kopplat ihop det med punkstil liksom men nu tycker jag att det är skitsnyggt till rätt kläder å så där. A ska prova iaf å passar det inte så är det ju tur att det finns aceton.

           

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0