Still nothing new!

Men de kommer nog=) Ville ändå göra en uppdatering.

Igår blev en mycket mysig kväll, tyvärr följde aldrig mamma med men de blir fler gånger.
Jag och Jessica gick iaf till Woody´s och åt en god middag och hade jättemysigt=)
Tack för det gumman, varför gör vi inte sånt här oftare?!
                         
                                   
-----------------------------------------------------------------------------------

Sen är det ju även en ny vecka imorgon och då ska jag ju uppdatera mitt nya jag, veckan som varit oxå för min egen skull för att hålla motivationen uppe.

Söndag: Vattengympa
Måndag: Orbitrek 40min + lite styrka
Tisdag: Core+ löpband och trappmaskin i gymmet
Onsdag: Box
Torsdag: Orbitrek 30min

Men denna vecka blir de nog inget gym för min del utan jag ska nog utnyttja min Orbitrek som är gratis=)


Imorgon blir de ett besök på min systers jobb och lunch.

                                              See Ya

Kommentarer
Postat av: Karin

Helvete vad du kör på, good girl!

Du vattengympan kanske man får följa m på ngngång???

Tac snälla du för peptalket.

Kram

2009-02-03 @ 18:14:18
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Virre

joo å ändå blir de ingen skillnad. Ger upp snart:s

Ja de hade du gärna fått men de är ju på lasarettet å man måste ju ha fått en remiss för att få gå dit, att jag är med är bara för att jessica är ledare och tycker att jag ska bli ledare så då är jag med och provar och kollar lite. Men ja tänkte testa vattenspinningen i badhuset nån gång, du kanske vill hänga på då?

Ingen orsak, jag tycker du är skit duktig!=)

Kram

2009-02-03 @ 21:20:09
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0