Söndag!

Nyss vaknat och det ligger en riktigt bakfull man i soffan. Han var i riktigt fin form igår å de får han sota för idag kan jag säga=)
Själv mår jag prima, var ju nykter igår. Dock har ja börjat få ont i halsen och magen=S De kan ju va ack så jobbigt de me.

Gårdagen kan summeras som mycket bra. Smörgåstårta och badtunna och mycke fullt folk.Haha! Kan ju va badtunnans fel att ja har ont i halsen kanske?!

Blev aldrig någon inflyttningsfest därimot. Hade ingen bil och all skjuts jag hade hoppats på gick åt skogen så tillslut gav jag upp. Men de klarade sig nog utmärkt ändå tror jag;)

Men på lördag säger jag bara då kör vi stenhårt. Fan va laddad jag är. Nån mer?! Då är ju äntligen Johannas 20års fest på statt. 

Nee nu blir de duschen och göra sig iordning för ett nytt kalas. Oves 55års dag ska firas lite i efterskott. Ska se om ja får upp den där likmasken i soffan oxå, han kan nog verkligen behöva en dusch=)


                                                                    Have a Nice day!

                              

                                 Bild: Google


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi de e många som ska trängs i väskan nu...kramis

2009-02-22 @ 21:46:25
Postat av: Anonym

jag är taggad som fasen till lördag =D då ses vi i dimman ;) fast vi kanske ses på jobbet idag med =) lycka till =)

2009-02-23 @ 15:08:36
Postat av: Virre

Antar att det är Karin och Amanda som har kommenterat:P



Karin: JA kan tänka mig det. Men ja lovar att ja betalar överlasten;)



Amanda: Ja är taggad till tänderna ska bli skit kul.

JA å de gjorde vi ju oxå=)

2009-02-24 @ 21:29:28
URL: http://virredirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0