Soffliggare!

Just nu är vi soffliggare både jag och älskling efter att ha ätit oss proppmätta på tacos. Har vart så sugen på de i flera dagar nu så idag small de.

Annars har dagen tillbringats med kalas hos mamma för Michelle gumman. Av oss fick hon en jätteskön filt med high school musical på såklart;) om de inte hade varit för just det motivet hade ja velat köpa sånna hem till min soffa, så jäkla mjuka och sköna.

Sen blev jag hämtad av brudarna Sari och Petra så vi drog en fika på Som Hemma. Har inte varit på mitt gammla jobb sen de bytte ägare och gjorde om så de va intressant. Men de hade gjort det fint och fräscht vilket behövdes.
Efter det tog vi även en tur på copp oxå.

Imorgon blir de å gå upp tidigt för mig, och snälla människor håll alla tummar och tår ni har för att det äntligen ska va min tur:S Ja e skitnervös och ja hänger mig fan om ja inte ens lyckas här.
Til kvällen skulle nog Lill-danne komma, han ville tydligen träffa mig=S haha han har varit utan gnäll för länge;)

På lördag ska vi återigen fira michelle med att åka till badhuset allihoppa och sen äta på Mcdonalds. Dock alla utom Mattias eftersom han ska "fira" att danne har kommit hem, med boda borg och innebandy och party.
Vet inte hur jag ska göra med fest, har fått erbjudande från flera håll och på ett sätt vill ja, klä upp mig och använda nån av mina klänningar som ja fick i julklapp, men på ett sätt inte:S Får se hur de blir.

I helgen kommer  bloggen göras om iaf=) Så nästa gång ses vi nog i en snyggare!

                                    Ha de bäst så länge! 


Kommentarer
Postat av: Karin

Håller tummar o tår, var ska du jobba då?

Kram

2009-02-06 @ 10:08:33
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0