Paprika, chili creme fraiche. Heta grejer!

Just nu sitter jag och är proppmätt. Provade ett recepttips som jag fick av Swan som jag nu tänkte dela med mig till er!

Creme fraiche chilli och paprika
tonfisk på burk
Grönsaker som gurka, tomat, lök, sallad, majs, paprika vad man tycker om.
Taco tortilliabröd

Blanda ihop tonfisk och creme fraiche och lägg i brödet och på med grönsakerna, rulla ihop och ät. 
Skit gott och skit enkelt. Men se till att ha något drickbart brevid er=)
Tänkte lägga in en bild men det funkar inte=(

Annars har hela dagen spenderats i soffan och det kommer nog resten oxå göra. Så så kul har jag!

                                       Hur kul har ni?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE: Kladdkaka med grädde och passionsfrukt is the shit!

                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaha, något nytt i matväg man ska prova.. =) lät ju dyng gött ju! puss

2009-02-19 @ 17:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0