Ny Favorit

Jag har hittat en ny favorit på Som Hemma, Cafet där vi brukar fika. Ciabatta med philadelphia, pesto och mozzarellaost och lite sallad. Mumms! En sånn blev de idag såklart när jag fikade med Sari och Petra förut. Ska prova och göra hemma nån dag.

Hittade de vi skulle på stan iaf, hoppas hon blir glad=)

Jag köpte strumbyxor, fotfil och nödvändigheter på apoteket. Har nämligen drabbats av en torrhets period runt ögonen och i armhållorna som bara blir värre så jag var tvungen att köpa lite salva så att de försvinner någongång. Har även jätte besvär med min näsa och slemhinnorna i näsan. Det ömmar jättemycket när man trycker lite lätt på näsan, det svider ibland bara jag andas och jag blöder jämnt när jag snyter mig så jag köpte nån nässpray som smörjer och fuktar slemhinnorna så får vi se om det blir bättre.
en shopping tur som gick på 300kr!!! Fy fan inge kul, men va gör man?!

Nu kom min älskling hem från ännu en träning så nu ska vi lägga oss med popcorn och film: Patrik 1,5.


                                                                God Kväll

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0