Måndags kväll!

Kom hem från jobbet för en stund sen och har nyss ätit kvällsmat.
Idag har jag gjort tre timmar och fått utbildning i pommes friten=)
Imorgon ska jag jobba ungefär 4 timmar och få utbildning i köket. 

Idag när ja vakna tog ja mig en smoothie innan ja tog på mig mina träningskläder och gick hem till Jessica och släppte ut Sebbe. Sen gick jag på en riktig långpromenad i en timme och tio minuter. Kändes riktigt skönt=) Och välbehövligt.
Sen gick jag hem till mamma och fick mat innan jag tog bilen och åkte hem och gjorde mig iordning för jobbet.

Imorgon blir det nog tvärtom, lite mat, till jobbet och sen promenad hem från jobbet eller orbitreken i minst en halvtimme.

Nee nu ska ja duscha och snart krypa ner i sängen, kanske en beckfilm?!=)


                                                       Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0