Lördag 21/2

Älskling är iväg och spelar fotbollscup i Kristinehamn och jag vakna för inte så längesen.
Ikväll ska jag på 35års fest till min kusin och så ska jag även slänga förbi en sväng på Saris inflyttningsfest om jag hinner och kan ta mig dit på nåt sett.

Igår kom föresten mitt efterlängtade paket från Hm. Ni vet den där beställningen jag gjorde i Januari nångång.Å tur va väll det för där i låg ju klänningen som ja ska ha på Lördag då smäller det! 20års fest ggr 3! Så ja ska gå lite mannikäng här för mig själv oxå=) visar bilder nån dag.

Så nu ska jag stryka lite och göra mig iordning. Men allra först ska ja äta upp min rostade macka och slå på musik på högsta volym. Då kan dagen inte bli bättre=)


                                                 Va ska ni hitta på idag? Utgång?

                                        

Kommentarer
Postat av: jenna

tjoo, blir de kanske statt för din del senare på kvällen:)?? puss

2009-02-21 @ 12:32:12
Postat av: Karin

Jobbar bar så då kanske vi ses ;)

2009-02-21 @ 17:08:27
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: Virre

Karin och Jenna: Vi va aldrig ute på statt.

2009-02-22 @ 12:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0