lalalala.....

1:a Regnet bara öser ner, Fan va tråkigt! bajs oxå vi som skulle åka båt:(

2:a Ja har hittat ett nytt tidsfördriv på jobbet.... Bloggdesign! är inte så duktig, fattar inte så mycket men det är roligt att    försöka . Men en vacker dag så kraschar väll allting å då e den inte så vacker längre.

3:a Läste igenom mitt blogg arkiv och upptäckte att ja sover väldigt mycket! Så i dag ska ja försöka att inte göra det, därimot ska ja ha en slappardag hemma med lite lövbiff och pommes kanske?! Va säger ni?, å då kan ja inte lova nåt
 men som sagt ja ska försöka!

4:a jag lider av en väldigt  allvarlig sjukdom..... Jo de e sant mina vänner, den kallas som för så många andra shoppohollick!!! Ja e så shopping sugen så ja håller på att avlida! Inte bra eller hur??!! jag behöver bli botad å de e snabbt!

5:a imorgon är det först jobb å sen släktträff/kräftskiva på schemat. Just det måste ju planera inför det oxå med lilla mamsen, det är ju knytkalas så de vore ju både pinsamt och oförskämt och komma utan nåt då. Visst?!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0