Jobbar!

Ja de gör ja faktiskt just i detta nu. Ni förstår nog inte hur skönt det känns å kunna säga dom orden: Jag Jobbar!
Men de blir de ju ändring på snart som tur är=)

Japp sitter vid den trogna datorn på Hotelle. Fick ett par drömtimmar idag av goaste Lisa=)
Mattias och Danne va nyss inne och höll mig sällskap en stund.
Å mattias hade vart å köpt en ny dammsugare!
Du är underbar vännen och de va verkligen väl behövligt för den vi hade är så värdelös så de syns inte ens att man har dammsugit. Så nu åker den ner i källaren och bilen.

Just det appropå jobb. Vet ni vem som ringde mig igår?! Elgiganten! ja fatta ingenting och lät nog dynd ointresserad men jag blev så chockad och sen visste jag inte vad jag skulle säga nu när jag har fått på Mcdonalds men ja sa iaf ja och ska dit på intervju imorgon och se vad det handlar om.
Som Lisa sa förut det är dumt att tacka nej till något innan man har tagit reda på vad det är för nåt.

Inte för att jag tror att risken är så stor att jag skulle få det eftersom det är så många som har sökt dit men skulle ja för en gångs skull ha sånn tur så får jag väll bestämma mig då!

Så imorgon blir de alltså intervju halv 12, sen funderar jag på om jag ska fråga my sister om vi ska mötas för en lunch?!
Hon behöver nog de tror jag.
Å så kan jag passa på att tacka för den fina alla <3 dag annonsen jag fick av henne i tidningen. Se Karlskoga Tidningen från igår.

Igår efter skridskoåkningen tog iaf jag, Mattias och Swan en promenad hem till Chris och Jenny och kollade på film. 7 Pounds.Den va faktiskt ganska bra tycer jag. De stannade längre än vad jag gjorde, jag passade på att snika skjuts av swan när han skulle hämta nån på stan å skjutsa hem honom.

Och idag har jag jobbat sen klockan två och ska va här till åtta. Då ska vi handla och gå  hem å göra sallad tror ja han ville ha.

Hade ni en bra alla <3 dag igår?

Va tyckte ni föresten om mitt kort jag hade gjort på första bilden i gårdagens inlägg?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0