Intervju outfit!



Min intervju outfit idag:

Svarta byxor Hm
Ny tischa Gina
Svart oversize kofta Monki

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är jag hemma efter dagens ärenden.

Först stod ju intervjun med elgiganten på schemat som nog inte gick så bra, dom ställde så mycket frågor som jag inte hade några bra svar på alls när jag satt där så om dom tyckte svaren var bra, det återstår att se.

Sen åkte jag och hämtade mamma nere i verkstan hos min morbror och jag följde med henne hem en sväng och fick lite mat.

Och så har jag även skickat iväg mitt "bajsprov" som jag måste göra för att få börja på Mcdonalds.Hahah stackars brevbärare som måste bära runt på mitt bajs.

Nu ligger jag i sängen och värmer mig under täcket medans jag kollar på Beck. Ska prova våran nya dammsugare sen=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0