Idag är ingen vanlig dag för det är Michelles 10års dag!

Hurra Hurra Hurra! Grattis älskade lilla gumman på din stora dag. Hoppas att den blir toppen och att du får mycket fina presenter, så ses vi i badhuset på lördag:P

        
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ligger nyduschad i soffan och kollar på en film på 6an. Accepted tror ja den heter, å mattias är och tränar. Innan det  va vi till affären en sväng och sen tittade jag på Sex and the city och körde på min orbitrek under tiden. Har gjort det här nu måndag, tisdag då blir de en halvtimme och man tänker inte på att det är jobbigt=)

annars har ja vart ute på en promenad med Sebbe och sen tillbringat hela dan med mammsen=)

Igår åt jag lunch med syrran på det nya Mr James. Skitbra att man kunde sätta ihop sin egen sallad, då får man ju inga äckliga saker som de kan va ibland i färdiga sallader.
Efter det åkte ja hem till henne och släppte ut sebbe så att han fick kissa lite, 
Sen åkte ja å hälsa på Liam en sväng men då va dom på väg ner till mamma så ja följde med dit och va där en stund.
Efter det åkte jag och hälsade på Jenny och Savannah=) Va längesen så vi hade mycket skit att prata om. Hahaha.

Imorgon ska jag dit och vara barnvakt åt Savannah när Jenny ska på ett möte. Nervöst ja har aldrig vart själv med henne förut, men degår nog bra.
Sen ska ja fråga snällt om ja kan få följa med henne ut å gå och efter det ska mamma å ja köpa present till michelle.

                                                               Fullt upp!


Kommentarer
Postat av: sv: rebecca

Hej !



jag vet inte ritkigt vad priset är än för designerna men jag funderar på det och sedan kan du vara medoch avgöra vaddu tycker att designen är värd somdu har fått ! :) Jag gör rättså exklusiva designer så maila mig med uppgifter igen och så så ska jag ta dig och 2 till i helgen!



kramkramkram

2009-02-05 @ 11:53:53
URL: http://michaelsrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0