Hmm...... ingen rubrik?!

Har nyss värmt och ätit lite mat. Ska snart gå ner å duscha å göra mig iordning för en tur till stan. Ska ju träffa brudarnna och köpa present till Johanna. Och så måste ja köpa lite strumpbyxor å sånt till Lördag. Eftersom mina strumpbyxor aldrig går att återanvända för dom har alltid en förmåga att gå sönder efter mina utekvällar. Hahaha undra vad det beror på?!:P Kanske någon har lust att ställa upp på en fika oxå!?  

Annars sitter ja på youtube och lyssnar på kanske en av världens finaste låtar:

ichard Marx 

Den ska ja fan sjunga på mitt bröllop om jag gifter mig någongång. Å så får gästerna lyssna vare sig dom vill eller inte:P

                                        Nee ska plocka undan och diska lite innan ja gör mig iordning.
                                                                      

                                                                                    See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0