H*lvetes J*vla S*it!

När jag mot min vilja hitta lite motivation nånstans långt ner i tånaglarna för att ställa mig på orbitreken en stund så ramlar min mobil i backen och går sönder! J*vla skit!
Hade lagt den så att jag skulle ha någorlunda koll på tiden när jag trampa men som sagt då rammla den ner i golvet och luckan till där minneskortet gick sönder så det hoppar ut hela tiden. Har fått tejpa fast den, skit snyggt! Å ja har inte ens haft den i ett år än Typiskt mig!

Det är ju bara så, man ska inte träna när man inte känner för det, då händer det bara olyckor!

De får bli slutet på min dag för nu är jag så arg!

                               

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Stackars Kusiin!

Jag har en hårsnodd kring min mobil ja för en grejj där man slår på musiken på sidan har lossnat. Å ja har haft mobilen sen i somras bara.. ;P Lite irriterad man blir när sånt händer!!

2009-02-18 @ 21:40:21
URL: http://tikkatikkatini.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Meeen, en trasig mobil är aldrig kul.. tänk min som pajja helt så den inte ens gick att använda! men konstigt nog så är jag inte så handikappad utan mobil.. =) puss

2009-02-19 @ 11:58:35
URL: http://jennyclaesson.blogg.se/
Postat av: Petra

men virre, har du fått en släng av klant-petra på besök? ;)

2009-02-19 @ 12:35:53
URL: http://peetran.blogg.se/
Postat av: Virre

Alexandra: Mm skit irriterande är de ja har oxå haft min mobil sen i somras bara=(



Jenny: Ja då skulle ja ju bli tokig om den hade gått sönder helt. men de e ju bra de att du inte är handikappad=) Puss



Petra: Ja ja tror nästan det=)

2009-02-19 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0