Grattis Gumman på 20års dagen!

Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva ja visst ska hon leva ja visst ska hon leva uti hundrade år! Hipp hipp Hurra hurra hurra HURRA!!!!



Idag Fyller Johanna snygging 20år!

Bara massa födelsedagar hela tiden;) så igår va ja där på födelsedagsfika med några andra goa tjejer och hon hade gjort en jättefin tårta:



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har väll ingen missat vilket underbart väder vi haft här i karlskoga så när ja vakna gick ja ut på en timmes promenad innan jag gick hem till mamma och träffa henne och lucas lite som mamma är barnvakt åt eftersom han är sjuk:(

Sen åkte pappa och jag runt till varenda bilfirma i stan och kollade på bilar, fråga mig inte varför vi gjorde de men.
Iaf blev jag så sugen på att köpa en bil. Min alldeles egna bil och jag vet precis vilken jag vill ha:

En blå,grå Opel astra 1,6 jubileumsmodellen! En perfekt tjejbil, å en sånn har jag alltid velat ha sen mattias köpte en för några år sedan. Synd att sålde den så fort annars skulle ja fan ha köpt den.

Så vi får väll se här nu när jag kommer igån å jobbar och ser hur mycket ja får i månaden å så. Å kan ja, då blir nog den bilen min här till våren=) Skulle vara så underbart!=)

Nu sitter jag och dricker varm oboy och smörgås och kollar på Lipstick Jungle och efter det blir det prison break.

Sen blir de sängen och en ny promenad imorgon.

                                                                 P o K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0