Fredag den 13:e

Kunde inte göra något inlägg igår eftersom vårat internet inte funkade=(

Så ja får uppdatera idag istället.
Redan igår låg mina byxor från Nelly i brevlådan. Först när jag packade upp dom tänkte jag att dom där får jag aldrig på mig men de va töjjbara vill jag lova å de fanns till och med marginal=)

                      

Så en riktigt elog till Nelly för snabb leverans=)

Sen tog jag en riktig promenad hem till Sari å vi gick och dela på en pizza och sen kom johanna och vi kollade på film.

Idag möttes jag å Jenna upp och tog en promenad till stan och träffa Johanna och Petra som vi lunchade med. Mycket trevligt!

Och nu ikväll har jag och Jimmy och Michelle varit och åkt skridskor! Gud de har jag inte gjort på flera år men fan va kul de va! Hade tyvärr ingen kamera med mig så jag kunde inte ta några bilder=(

Efter det köpte vi Max och åkte hem till dom och kollade på Let´s Dance.
Nu sitter jag nyduschad i soffan.

Imorgon ska vi följa med Floman och hämta en ny bil i Arboga och sen ett stopp på Marieberg=)

Har haft min stegräknare i tre dagar och alla tre dagar har jag lyckats komma upp i 12000 steg. Men de ska ni veta att det är inte lätt!

Är det någon som haft otur idag då? Fredagen den 13:e å allt?

Just ja, jag kunde inte hålla mina shoppingfingrar i styr idag riktigt utan köpte mina perfekta vårskor! Vissar bild imorgon.

                                                                  xo xo V

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0